beques la fundació

Beques la Fundació

Les beques que oferim representen la nostra dedicació a l’accessibilitat i el creixement personal. Creiem que tothom mereix l’oportunitat d’aprendre i créixer. Les beques ofereixen suport financer perquè tots els individus puguin participar en els nostres programes formatius i terapèutics.

Beques GAP

Especialment dissenyades per a aquelles persones susceptibles de beneficiar-se de les Intervencions Assistides amb Cavalls però amb dificultat econòmica en accedir-hi (*), O entitats que acolleixen persones amb discapacitat, en risc o vulnerabilitat, i no tinguin finançament suficient.*Consultar condicions d’accés

Beques de reeducació pedagògica del MEC

Essent un espai d’atenció sociosanitària i amb equip de professionals col.legiats, podem facilitar-vos la gestió de les beques del Ministeri d’Educació i Ciència que es publiquen a inici de cada curs escolar.