instal·lacions

Instal·lacions

Les instal·lacions de la Fundació de Teràpies Eqüestres i Zooteràpia La Manreana s’ubiquen dins el complex de la Granja Escola la Manreana, a Juneda, de la que rep el mateix nom. Estan pensades, des del moment del seu disseny, per afavorir l’accès a tot tipus d’usuaris. Des de l’equip que la formem, creiem que el nivell d’autonomia de les persones amb dificultats depèn, en gran mesura, de la qualitat de l’adaptació i adequació dels espais físics. És per això, que tots els espais estan adaptats amb vial per mobilitat reduïda.

En relació a la distribució de l’espai físic de la Fundació, podríem dir que existeixen tres espais ben diferenciats: les instal.lacions que acullen còmodament els nostres cavalls, la sala de material i finalment, les pistes de treball tan exteriors com cobertes.